8 mile și dovleac dublu

Marți fericite de la Monica și Vegas!

Azi dimineață am avut 8 kilometri pe planul meu de antrenament. M -am trezit flămând și picioarele mi s -au simțit foarte obosite, așa că am considerat că am tăiat -o înapoi la 7. M -am oprit puțin cu niște cafea înghețată și pâine prăjită. Până când nu am mai avut timp să pierd și am ieșit pe ușă.
Ultimele mele videoclipuri

Antrenament de bază de 4 minute pentru alergători
Antrenament în picioare pe care îl puteți face acasă. Nu există exerciții de bază ale echipamentului pe care le puteți face în picioare înainte sau după o alergare. Tutorial rapid pe 5 mișcări de antrenament pentru un nucleu puternic și pentru a vă contesta echilibrul.

Mai multe videoclipuri

0 secunde de 4 minute, 31 de secunde

Urmatorul
Ziua 3 de antrenament la maraton
00:51

Trăi
00:00
08:21
04:31

La marcajul de 3,5 mile am decis că ar trebui să încerc cu adevărat să rămân astăzi la program, deoarece deja îmi reduc pe termen lung în Philly în acest weekend.

Am facut! 8 mile într -o marți dimineață!

8 mile – ritmul mediu 8:35 (pentru că este super jos deal care se întoarce)

Mile 1: 8:31

Mile 2: 8:37

Mile 3: 9: 02

Mile 4: 9:02

Mile 5: 8:22 (vezi, timpul de coborâre)

Mile 6: 8:12

Mile 7: 8:13

Mile 8: 8:43

Mi -a fost super foame (din nou) când am ajuns acasă și am creat micul dejun în ultimii doi kilometri. Am decis că clătitele de dovleac cu un topping distractiv ar fi delicioase!

Carmel oikos + 1/4c dovleac + 1/2 lingură condiment de plăcintă cu dovleac = iaurt de dovleac

Aparent, cred că este octombrie pentru că am mers astăzi cu un mic dejun dublu cu dovleac! Am făcut un lot de clătite de dovleac și l -am completat cu iaurt de dovleac și unt de migdale.

Iaurtul era dulce și picurat! Dar, am adăugat încă ceva sirop, pentru că îmi place.

Am un lucru ocupat la mijlocul dimineții la serviciu. Apoi, o pauză mare înaintea clienților mei de seară. Sper să -mi actualizez pagina de întrebări frecvente săptămâna aceasta și să întreb un monican – lasă întrebări aici.

Întrebări, comentarii?

Poștă

Acțiune

Continuați cu acestea:

plaje și rețetă de boluri de smoothie cremă

Smoothie ușoară într -o rețetă de bol, proteică ambalată cu iaurt, piersici, lapte și spanac. Verde Smoothie Bowl

California Cream Brânză cu merișoare și nuci

Luați -vă brunch -ul de vacanță cu o crestătură cu această brânză ușoară din California, cu merișoare și nuci. Amestecă clasi

3 rețetă de clătite cu banane ingredient

Rețetă ușoară 3 ingrediente cu banane. Această rețetă rapidă de mic dejun are doar 3 ingrediente pe care probabil că le -ai deja

Rețetă de smoothie pentru tort de naștere cu iaurt și stropi

Rețetă de smoothie adevărată din lapte din California. Smoothie sănătos și ușor cu proteine ​​din lactate în loc de proteine

5 rețete rapide și sănătoase de smoothie cu iaurt (nu este nevoie de pulbere de proteine)

Săptămâna rețetelor de smoothie cu iaurt. 5 rețete sănătoase de smoothie protien ambalate cu iaurt fără proteine ​​preparate de masă cu pulbere

Cum se face un bol mai bun de cereale- sfaturi sănătoase pentru micul dejun!Cum se face un bol mai bun de cereale- sfaturi sănătoase pentru micul dejun!

Cum să faci un bol de cereale mai sănătos. Faceți un mic dejun rapid, care este bine pentru dvs. și vă menține plin până la prânz cu th